Podatki o odgovorni osebi:

Modnamuha, spletna prodaja, Nataša Ivankovič s.p.

Podulce 5

8274 Raka

Davčna številka: 19352638

Telefon: 051387289

Email: info[at]modnamuha.si

 

Naslov za vračila:

Modna Muha Nataša  Ivankovič s.p.

Podulce 5

8274 Raka

Email: info[at]modnamuha.si

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Vrste uporabnikov

Z registracijo na račun za stranke na www.modnamuha.si postanete član Modne muhe. Pravico do nakupa v spletni trgovini Modna muha imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

Dostopnost informacij

Odgovorna oseba za vsebino spletne strani www.modnamuha.si, Modnamuha Nataša Ivankovič s.p. (v nadaljevanju ponudnik) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (nosilec s.p., naslov, davčna številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dobave,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe o nakupu in pogojih za odstop; vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

    Ponudba artiklov

    Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na strani modnamuha.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
    Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun, preko paypal sistema ali s kreditno kartico.

     

    Načini plačila

    Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    • z nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu)
    • s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Diners)
    • Paypal.
    • plačilo dostavljalcu ob prevzemu

    Rok plačila za izdelke po opravljenem naročilu je 5 delovnih dni za izdelke v redni prodaji in 3 delovne dni za izdelke z znižano ceno. Po tem času prodajalec izdelek vrne nazaj v redno prodajo.

     

    Cene

    Cene na spletni strani modnamuha.si so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

    Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik ni davčni zavezanec, zato cene nimajo obračunan DDV.

    Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine in vključujejo brezplačno dostavo ob nakupu nad 50€; dostava se obračuna po veljavnem ceniku.

    Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

    Morebitne stroške carine nosi kupec. Z nakupom naših izdelkov potrjujete, da boste morda za en ali več izdelkov, plačali stroške carine (kar se sicer redko zgodi), če se izdelek nahaja izven EU.

    Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo odsto od nakupa oziroma zamenjavo naročenega izdelka.

    Modnamuha.si se kot ponudnik  ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.

    Občasno so v spletni trgovini www.modnamuha.si objavljena gesla, ki prinašajo popuste:

    • popusti so lahko izraženi na različne načine (v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli)
    • popusti veljajo le ob pravilni uporabi oziroma na način, ki je objavljen na spletni strani
    • popusti se nikoli ne seštevajo – vezani so samo na eno naročilo

     

    Postopek nakupa

    Naročanje v modnamuha.si poteka preko interneta 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije.

    Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini modnamuha.si.

    1. Potrdilo o naročilu

    Po oddaji naročila na spletni strani, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna.

    2. Blago odposlano

    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

    Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, nakažemo naslednji dan.

     

    Garancija

    Garancija velja za artikle, ki so v proizvajalčevi garanciji. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

     

    Dostava

    Dobavni roki

    Rok dobave za izdelke na zalogi je za artikle v naši trgovini približno 2-3 dni, odvisno od ure naročila.

    Potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev…). Dostava znotraj Slovenije je brezplačna ob nakupu nad 50€.

     

    Vračilo

    Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan po elektronski pošti: narocila[@]modnamuha.si.

    Obvezno je potrebno navesti razlog vračila. Prosimo, če vračilu priložite izpolnjen obrazec, da ga bomo lažje obravnavali.

    OBRAZEC ZA VRAČILA IN MENJAVE

    Povratna pošiljka vrnjenega izdelka mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od oddanega sporočila na naslov: Modnamuha, Nataša Ivankovič s.p., Podulce 5, 8274 Raka.  Neposreden strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

    Izdelki, ki so predmet vračila, morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če je blago uničeno oziroma pokvarjeno, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

    Po prejemu blaga (v kolikor ustreza napisanemu v zgornjem odstavku) skladno z zakonom (najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega izdelka) kupcu vrnemo kupnino. Ob vračilu mora kupec posredovati ponudniku tudi račun, osebne podatke ter TRR kamor želi, da se izvrši plačilo. Stroške vračila krije naročnik.

    Varovanje osebnih podatkov

    Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

    Komunikacija

    Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

    Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

      Odveza odgovornosti

      Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

      Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

      Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

      Pritožbe in spori

      Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

      Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

      Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

      Izvensodno reševanje potrošniških sporov

      Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

      Ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

      https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

      Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

      Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 28.03.2022

      Prijava je uspela!